Utmanad!

Av mammarussin!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
-Ha, det är en bok om makramé. " omväxlande höger och vänsterslagna överhandsknopar..."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
-Sally

3. Vad såg du senast på TV?
-Hem till gården!

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
-halv två

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
- tvättmaskinen som centrifugerar

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
-hämtade posten i brevlådan

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
- läste bloggar

8. Vad har du på dig?
- svart tröja och jeans och raggsockar!

9. Drömde du något inatt?
-inget jag kommer ihåg nu

10. När skrattade du senast?
-nyss när Alma stod och babblade med mig! Hon är underbar!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
- oljemålningar och en hel del ljuslyktor

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
-familjen annorlunda på tv4!

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
-Kul grej!

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
-någon av Beck filmerna

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
- oj...köpa mig en PT-cruiser (bil) RESA, renovera färdigt huset, fixa fettsugning (ha ha ha ha ), köpa en stor jättedyr båt och bara leva gott med min familj!

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
-ha, jag dreglar när jag sover!

17. Tycker du om att dansa?
- kul ibland när man är på det humöret.

18. George Bush?
-absolut inte!

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
- Alma och Julia

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
-Nej!

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
-tror inte på gud. Jag tror på...

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
- mammarussin (men det var hon som utmanade mig så hon slipper!) annars får det bli: Lina, Johanna, bea och Sara.

Kram till alla!






Kommentarer
Postat av: sara

skojit! denna ska jag fylla i såsmåningom =)

jag har knappt tid blogga, huvvet e i resväskan =) Din syster e ju bäst! Hon gav mig ett bra exempel på en lista som jag kunde gå efter då jag packar!

Ha en skön helg!

Peace out!

2009-03-13 @ 19:33:08
URL: http://bemoddesson.blogg.se/
Postat av: MammaRussin

kul att du gjorde den..

kramis

2009-03-13 @ 20:17:21
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0