Vad ska man säga - det är onsdag!

Mitt i veckan, en dag som har sett ut som de flesta andra dagar på IVA. Jag har även idag haft hand om "en egen" patient. Allt har gått bra, det är ju lite annat att hålla reda på när patienten är kopplad till en respirator.
Har pratat med Maria idag, lika kul som alltid :)

När jag skulle ställa ifrån mig bilen på sjukhuset så blev jag riktigt förbannad! De uslingarna har höjt avgiften på personal parkeringen till 5 kr per dag (kostade 2 kr innan) Det är ju inte riktigt klokt att man ska behöva betala för att kunna jobba! Gahhh :mad:

Idag har jag varit och hämtat ut ett paket ifrån Panduro, så nu ska det pysslas i stugan :)
Nu ska jag öppna detta underbara paket
Ha det bra alla!
Kram


Kommentarer
Postat av: sara

konkret å koncist ang. parkeringsbiljetterna: DOM BORDE SKÄMMAS!!



Ha en skön onsdag =)

2009-03-04 @ 18:36:10
URL: http://bemoddesson.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hallåj..



nu har jag inga hundar.. men hade förut.. den sista lilla "gris" jag hade var schäfern wiskey.. han hade vi på foder.. han är polishund nu i norge.. :)



ha det gott...kram

2009-03-04 @ 18:49:49
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0