Vägning!

Idag är det en vecka sedan jag vägde mig. Vi äger som sagt ingen våg så idag for jag iväg och köpte en på OnOff

En mycket platt sak från OBH Nordica (exakt samma färg som toagolvet så man ser nästan bara stjärnan när den står på golvet!)
Hur som helst så hade jag gått ner .......-2,4 kilo!!!!!!!!!! Tjoho :)
Det är nästan för bra för att vara sant, specieltt som jag har tvivlat varje dag på att jag verkligen gör rätt! Kan man verkligen äta god mat och gå ner i vikt och utan att vara hungrig?

Dagens kvällsmat

Stek, gräddsås och blomkålsmos och sen syndade jag på en kokt morot!
Resen av familjen fick kokt potatis till.
I morgon är det så måndag igen och en heldag av föreläsning väntar. Jag hoppas verkligen att det blir intressant. Nu väntar en promenad med Sally. Bella har fått sin motion på hundkursen idag så hon sover hårt nu.
Ha en skön kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Men Anne!! Grattis!! Gud vad du är duktig!! Fortsätt kämpa!

Det blir inga röda slingor i mitt svarta hår1 Det blir helsvart denna gången med! Jag vet, jag är tråkig.

Kram på dig vännen!

2009-03-22 @ 19:41:57
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: MammaRussin

tadaaa....

GRATTIS gumman.. Du är ju sååå bra.. men så roligt.. visst är det helt sjukt.. hur kan det fungera .. jag undrar också.. hihi.. japp jag fortsätter med fas 1, men jag tänkte unna mig ett finn crips bröd ibl till frukost.. men annars så fortsätter jag som vanligt. jag saknar inte nå pasta eller potatis.. i min bok står det att man kan köra på en månad med fas ett.. snygg vågen dessutom fick du tag på..:)



grattis igen..:)



kram

2009-03-22 @ 19:43:40
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis Anne!

Snygg våg...det var på tiden du skaffade en.

Kram Mamma

2009-03-23 @ 07:57:01
Postat av: MammaRussin

god morgon..

nej men det är ju min gamla blogg.. den jag hade innan jag flyttade till blogspot.com .. du var väl med på den bloggen med ju..:)

men jag tänkte att jag kunde tipsa mina nya läsare om att den finns..:)



krmakram

2009-03-23 @ 08:29:14
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Malin | bloggdesigner |

svar: tack! Ja det känns som ett skönt steg då man kan säga nej, även om det handlar om pengar. Tid och liv går före. Hoppas du haft en bra helg! kram!

2009-03-23 @ 12:25:42
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vad mycket jag har missat nu då jag är iväg. Men jag får uppdatera mig då jag kommer hem. Kram

2009-03-23 @ 15:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0