Cykelfest!

Idag är det så dags för cykelfesten. Igår såg det inte så bra ut eftersom det regnade på kvällen....Idag skiner solen men det blåser....
På förmiddagen var vi på tågstationen och skickade iväg Julia och Alma med tåget till mormor och morfar. Alma var så lycklig över att få åka tåg så jag trodde att hon skulle spricka! Jösses vilken lycka att få åka tåg (5 mil) och sen ska de ju sova över där inatt, gissa om de kommer att bli bortskämda ;)

Tusen tack för till Mormor och Morfar


Vi har varit och inhandlat det sista till maten och sen har vi dammsugat och våttorkat. Bella den lilla struttan passar visst på att börja löpa just idag :O

Nu ska jag alldeles strax sätta igång att göra mig själv respektabel och sen bär det väl iväg!

Ha en skön kväll alla (och be en bön för att jag kommer helskinnad hem och att jag INTE sätter mig att blogga inatt för då vet man ju aldrig vad som kommer ner på pränt ha ha ha ha ....)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ha en riktigt rolig kväll och glöm inte hjälmen!!

Stor kram

2009-05-09 @ 16:48:51
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Carma ♥

Hihi, nä skulle man blogga om man tagit sig några järn då vet man aldrig vad som kommer fram från tangenterna ;-)

Det lät skojigt de där med cykelfest!



SV: Jag har gått hos honom på massage i några år men har precis börjat med akupuntur också.

Så jag får fyra nålar när vi börjar sen sätter igång med massage av ryggen.



Hoppas att du har haft en skitrolig kväll ikväll!

Massa kramar <3

2009-05-09 @ 22:42:46
URL: http://carma80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0