Fredag kväll!

Så har det äntligen blivit fredag igen. Idag har vi slitit hårt med rapporten, nog om den. Kul var i alla fall att Maria kom förbi och pratade bort en stund. Hoppas att du fick det kul idag på möhippan Maria!

Jag hade ju med mig en äggsallad till lunch och oj vad jag fick sota för det då! Shit vilken gallkramp jag fick ;(

Oj oj oj......jag tror att det dags att sluta äta kokta ägg. Problemet är att det känns som att hela GI-metoden bygger på att man måste äta mycket ägg....vad ska jag nu äta då? Jag tar gärna emot tips!
Jag tog mig hem och la mig på soffan och tack och lov att det finns voltaren i huset.

Efter kvällsmaten var vi hos grannen och tittade på deras nybyggda tvttstuga/badrum, gissa hur sugen mannen är på att påbörja vår renovering? Därifrån gick vi till våra andra grannar och fick en liten fredagsdrink! Wow vad jag är glad över att vi har världens bästa grannar!!!

Vi har även börjat prata om vad vi ska göra på semestern i år. Förra året var vi hemma hela semestern eftersom vi hade en kull valpar då som vi inte kunde lämna. Men vad ska vi göra i år?
Är det någon som har bra semester tips att dela med sig av? Helst något som passar både en 14 åring och en 6 åring!

Nu är det dags att lägga Alma!
Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0