Jaha, så var denna vecka slut!

Dagen har varit underbart långsam! Eftersom dagarna springer iväg i hundra knyck så kan det vara ganska skönt när det går i ett något mer långsamt tempo.

Min mage är helt i upplösningstillstånd :(
Jag har varit mycket öm i magen idag så jag har bara ätit snäll mat...dvs ytterst lite fett och inga ägg! Jag gjorde faktiskt sojaplättar av bara äggvitorna och det fungerade bra! Jag använder plättarna som bröd och det smakar riktigt bra.

Nu har vi bestämt och bokat var vi ska på semester i sommar!
Tada......Gotland ;)



Hela mitt liv (eller i alla fall så länge jag kan komma i håg) har jag haft en önskan om att få åka till gotland och nu ska det äntligen bli av! Tack min kära make för det ♥

Vi har varit utomlands hur många gånger som helst och har kommit ganska långt i vår livsmål "att ha besökt alla världsdelar". Nu vill passa på att se mer av vårt underbara land, känns viktigt oxå för barnen att de får se det som finns här i Sverige. Det är ju faktiskt ett vackert land!

Vi har varit och köpt ett nytt fjäderskydd till vår studsmatta i eftermiddag och när vi kom hem så pysslade vi lite i trädgården. Almas kompis har varit hos oss idag. Jag påbörjade att röja ur Almas lekstuga (som hon fick av mormor och morfar) den är i stot behov av att målas!
Vi avslutade eftermiddagen med att grilla fläskfilé och sen satt vi i uterummet och åt. Sååååå mysigt och så gott!
i morgon ska rapporten avslutas (usch, vilket tråkigt ämne va?) och därefter är det dags att tenta plugga på allvar.
Ja....så har ännu en vecka snart tagit slut och jag hoppas verkligen att nästa vecka blir bättre!

Ha en skön kväll alla blogglovers ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

usch då gumman inte roligt att du inte är bra i magen.. :( du får försöka klura ut något...



mysigt att pyssla i trädgården, och gotland hur mysigt verkar inte det då.. det är en drööm jag har att fara dit jag med.. flyg skulle det bli för min del eftersom jag inte åker båt..



trevlig kväll gumsi...

2009-05-17 @ 19:27:37
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Emelie

Fin blogg:)

2009-05-17 @ 20:39:45
URL: http://emiiiiiiily.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja.

Tackar(:

Vad använder du för pogram när du gjorde designen?

2009-05-17 @ 21:34:52
URL: http://emiiiiiiily.blogg.se/
Postat av: Sarah Karlsson

Lycka till med uppsatsen , vi sitter oxå o svär o spottar över den...snart klart! Vi har inlämning på söndag, ni då?!

Har ni tenta oxå?

kram Sarah

2009-05-18 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0