Mors dag!

Idag fick jag sovmorgon och tänka sig att just idag kunde jag verkligen sova ända till 08.45!
Vi satt i uterummet och åt en härlig frukost och så fick jag presenter av barnen. Bodylotion och scrub handskar från Body Shop och världens finaste halsband av Alma som hon gjort på dagis ♥
Sedan gick maken ut i Almas lekstuga och målade golvet, det har blivit fantastiskt fint där inne!
 
Efter ett tag så kom min mamma och hennes man Ingvar och min lillasyster Johanna. De hade en del saker som de skulle lämna av hos oss. Vi åkte sedan gemensamt till militärmässen i stan där vi skulle tillsammans med storasyster Marie och hennes man Fredrik, svärmor och svärfar äta middag ihop. 
Det var varmrökt lax, nypotatis, smörstekta morötter och gräddfilssås. Jag har aldrig ätit så god lax! 
Till efterätt var det gräddglass med rabarberkompott, jordgubbssås och kaffe.
 
Vilken härlig dag jag har haft och troligen vårens varmaste oxå för den delen ;)

Nu har jag duschat Alma och gjort "inbakadeflätor" i  hennes hår, när det har torkat så blir det sååååå lockigt på henne! Hon vill ju se ut som en prinsessa i håret! 

Jag hoppas att alla underbara mammor har haft en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en härlig dag tillsammans.

Kram Mamma & Taxifar

2009-05-31 @ 18:46:27
Postat av: Lina

Jag har har inte haft en underbar dag, men jag är ju inte mamma heller så det kanske är därför? ;)

Maten lät ljuvlig!

Kramar

2009-06-01 @ 00:17:59
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Carma ♥

Aha ;-)

Är spotify bra?



Gå in och rösta på mig, nr 6 på veckans blogg:

http://carma80.blogg.se/2009/may/veckans-blogg-mors-dag.html



Massa kramar <3

2009-06-01 @ 13:36:10
URL: http://carma80.blogg.se/
Postat av: carro

Hej sötnos :) Allt bra ? Va gärna med och tävla i min blogg om ett presentkort värt 500 kr i min blogg :)



Puss

2009-06-01 @ 16:21:45
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0