Rapport helvete!

Nu är jag så lack på den där satans rapporten att jag tror att jag håller på att bli knäpp :mad:
Bajs på vårdvetenskap!!!
Orkar inte ens skriva mer om det men dagens bakslag svider kan jag säga...

Nu har jag ialla fall löst problemet med glasögonen. Jag har skickat tillbaka de som inte passade och har nu beställt ett par andra, så jag hoppas på att de dyker upp i slutet av nästa vecka!

Alma har varit på tipspromenad idag med dagis och hon svarade så bra på frågorna att hon fick ett jättefint diplom. Kul ;)

Jag, mannen och Julia ska gå på bio på lördag. Vi ska se Änglar och demoner!
Boken var ju helt sjukt bra så det ska bli kul att se filmen. Åh vad jag längtar, det var så länge sedan sist jag var på bio att jag faktiskt inte kan komma ihåg det...
Och nu börjar jag längta efter att läsa en bra bok dvs något annat än skolböcker. Någon som har lite bra boktips till mig?

Nu ska jag väl sätta mig och grunna på den där otäcka rapporten, grrrrrrrrrr

Kommentarer
Postat av: Pauline

He he. Jag tycker det är rätt kul att härma deras dialekter :) Annars tycker jag bara det är dramatiskt överdrivet :p

2009-05-14 @ 18:48:51
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: maria iva ohlsson

marie ljungstedts böcker är super skummtimmen är ryslig av MR theorin, kom inte ihåg vad hans förnamn va. skit i rapporten skriv aom handledaren vill att ni ska skriva, det är ändå bra ordbajseri och fin formalia samt referenser som räknas. ha det glöm inte vinet

2009-05-14 @ 19:11:19
Postat av: ♥ Mamma Russin

tårtan vart JÄTTEGOD.... men det som hämde för dig hände även mig , choklade och botten bytte plats.. hihi.. såg inte så roligt ut så det fick bli grädde upp på.. hade svenska jordgubbar och kiwi på.. mumms... TACK vännen för ditt recept...



usch för din skit rapport då.. ;(

hoppas det snart känns bättre, sonen såg flmen igår och den fick MVG i betyg av han iaf..



kramrkam

2009-05-14 @ 19:46:55
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag har världens bästa boktips. Twilight serien som är skriven av Stephenie Meyer. 4 beroendeframkallande böcker.



Ta en rapportpaus! I slutet gör man ju inte annat än att kräkas på den.



Imon har jag sista passet på Thiva.



Kram

2009-05-14 @ 21:37:33
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0