Sista praktik dagen!

Idag var det så sista dagen på praktiken. Tänk vad den här tiden har gått fort! Min huvudhandledare kom till avdelningen och "grillade" mig rejält i över en timme (shit vad jag var nervös!), allt gick i alla fall bra och jag är godkänd!
Tjoho så skönt!!

Ärligt talat börjar jag tröttna på detta regniga väder. På lördag är det cykelfest här i byn och då känns det inte så lockande att cykla omkring i regn. Nej tack, fram med solen i stället!
Nu vet vi vad vi ska bjuda på (men det kan jag ju inte avslöja här) men det var Henrik som kom med förslaget. Eftersom cykelfesten innebär att det kommer okända människor till oss på middag så känns det som att jag måste storstäda hela huset, eller rättare sagt VI måste göra det.

Var idag på min gamla avdelning och lämnade en patient, vad kul det var att träffa mina gamla kollegor :)

I morgon ska jag njuta av att slippa stiga upp 05.10 och sen ska jag "hänga på låset" till Öron mottagningen för att få en tid till doktorn.

Ha en skön kväll!
Kram ♥


Kommentarer
Postat av: ღ Mamma Russin

Grattis vännen min.. Vad du är duktig!!!



tack för infon om min pappas propp..



bra att du hänger på låset imorgon.. :) KRAM

2009-05-07 @ 22:40:13
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Lina

Sååå kul att träffa dig idag gumman, ävem om det bara var för en snabbis!!

Kram

2009-05-07 @ 23:06:09
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: ღ Mamma Russin

hej gumman..

hallå.. jag vill också träffa dig ju.. Avvis..;)hihi..



du har en utmaning hos mig om du vill göra..:)



kramisar..

2009-05-08 @ 11:33:48
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Carma ♥

Fick du någon tid idag?

Hoppas "kristallerna" försvinner snart.



Låter kul med cykelfest. Hur funkar det?

Middag i varje hus på vägen eller? ;-)



Ha en härlig fredag!

Massa kramar! <3

2009-05-08 @ 15:49:23
URL: http://carma80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0