Tidigt uppe!

Idag låg jag faktiskt och väntade på att alarmet skulle starta igång! Knäppt jag vet men jag har en slags fobi för att försova mig (har aldrig hänt) så av den anledningen har jag aldrig svårt att komma upp på morgonen.
Kan i och för sig också hänga ihop med att jag alltid är trött om kvällarna och av den anledningen går och lägger mig tidigt....

Så kul att mina nya skor gav lite kommentarer! Vad ska jag ha dem till....ja.....är man som jag kort som en smurf (tre äpplen hög) så får man helt enkelt hitta sätt att komma upp sig i världen ;)
De var faktiskt mjuka och sköna och kändes inte så höga som man skulle kunna tro! De är sååååå snygga till jeans som är mitt favoritplagg!
Jag får nog återkomma i ärendet när jag har använt dem...


Nu ska jag skynda mig iväg, ska ju till växjö!


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej min lilla smurfa...:)



hade jag kunna med konsten att gå i klackeskor hade jag också gått i det, trots mina 177 cm.. för det är snyggt tycker jag..:)

hade gärna varit lite kortare än jag är.. men man blir ju aldrig riktigt nöjd, eller hur är det ... ;)



nu står min kaka i ugnen.. har gått efter ditt recept till punkt och pricka.. den ser riktigt smaskig ut.. men såsen verkar så lös/ rinnig.. ska det vara det?? jaja.. vi får se hur det blir.. hihi..



kram kram

2009-05-14 @ 10:10:21
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Mamma Russin

haha.. nej det är ju inte ditt fel.. :) vet inte vad som hände.. nu ska vi snart provsmaka den iaf.. :)

håll en tumme för att den blev god i af, men det tror jag nog.. :)



KRAM

2009-05-14 @ 16:37:51
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0