Trevligt slit hela dagen!

Idag kom Marie Olsson till mig strax efter 9.00 i morse. Vi har suttit och skrivit ihop opponentskapet som vi ska framföra på tisdag. Jösses vad mycket jobb det var....
Det är verkligen mycket att tänka på!

Jag grillade kycklingfileér till lunch med avokadosallad och kall thaisås till! yummi!
Utan mat kan man ju inte tänka klart.

När vi var färdiga med det så åkte vi tillsammans till vårt nya jobb och hämtade ut våra schema och Id-kort. Nu är det verkligen nära till vi ska börja jobba!
Jag blev så glad när jag fick se mitt nya schema. Det är så bra! Jag ska ju visserligen börja jobba 100% men med ett bra schema så går det så bra så.  Tusen tack för det ;)

Nu har jag snart läst ut Sjöjungfrun av camilla Läckberg (började på den i lördags!) den är ju bara hur bra som helst! Jag har den spännande upplösningen kvar så det är nästan så att jag känner för att gå och lägga mig nu!


Nu behöver jag en ny bok att läsa, någon som har tips på en bra bok?

Ikväll blir det kvällsmys med jordgubbar och vispad grädde ;)

Ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

mumma, jordgubbar... tror jag kommer till dig..;)



jag håller på i sjöjungfrun nu, har läst alla läckbers böcker men n u är jag inne i en orkar inte läsa period.. :(



så kul att du blev nöjd med ditt schema.. toppen.. kramisar

2009-05-27 @ 19:16:23
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0