IVA- utbildning

Kan inte förstå att  skolan börjar imorgon!  Jag,  Jossan och  Gunilla ska samåka till Växjö. Första kursen som är Vårdvetenskap ska vara där så vi lär få åka många vändor dit. Förhoppningsvis så kommer nästa kurs att vara på BTH i karlskrona.
Jag känner mig så himla nervös! Usch tänk om jag inte klarar av utbildningen....

Alma och Julia bråkar så att jag tror att jag ska bli tokig!

Cyklade efter middagen. Det blev inte lika lyckat som vanligt, efter ca 7 km började jag att få ont i mitt högra knä och vid 15 km stod jag inte ut! Grrrrrrrr

Julia har städat sitt rum, jättebra! (Tvätthögen är nu ca en meter hög...)

Har betalat alla räkningar idag, usch!

MEN, imorgon är en ny dag och det ska bli vackert väder!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till imorgon gumman! Jag ska tänka på dig hela dagen! Hälsa Jossan! Kram kram

2008-08-28 @ 23:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0