Regnig dag...

Idag vaknade jag till ljudet av regnet, Henriks "dagen efter andetag" och en Alma som slängde upp dörren  till sovrummet och sa: mamma kan inte du stiga upp nu? Jo visst kan jag det! jag var ju trots allt inte uppe lika sent som Henrik....han kom in och la sig sådär vid 04.00....

Henrik ska faktiskt ha en stor eloge för att han var uppe vid halv nio och pallrade sig ut i regnet för att hjälpa grannen (som är betydligt mera morgonpigg än oss andra) att städa undan resterna av den trevliga festen!
För att låta Henrik få en lugn dag (och stilla min nyfikenhet) åkte jag till mina föräldrar för att beskåda deras lilla vovve som heter Smilla. Så söt!! Jag tog med mig barnen, Sally och Dionysos. Smilla fick sina presenter och sedan fick vi jättegod middag av mamma. Som om inte det var nog så fick vi tårta till kaffet. Vilken underbar söndag!!

När vi kom hem satte jag igång att baka för i morgon fm ska jag ha tjejfika hemma hos mig, mer om det då!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ler Vad kul at du med skaffat blogg. Jag ska uppatera min i morgon eller övermorgon då jag kommer hem.Syster yster

2008-08-17 @ 21:18:58
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken liten pälsboll!!

Låter som om din söndag va helt underbar! Jag tillbringade min i sängen pga festligheterna i lördags slutade med två stukade fötter! Idag är det tack och lov bättre och jag kan iallafall gå istället för att krypa!!

Blogga på! Du är ju superduktig på det här!

Kram kram

2008-08-18 @ 15:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0