fredag



Oj vilken grå dag... Till och med yrvädret Bella låg stilla!

Annars är jag riktigt sur på henne. Hon har rymt idag! Grrrrrrr
Efter jag upptäckt det så gick jag en vända runt i trädgården och kollade var hon möjligen kan komma ut. Jag satte upp ett par kompostgaller där jag trodde att hon hade smitit igenom.
Så var det inte! Nästa gång jag släppte ut henne så försvann hon igen. Då kom en av mina grannar med henne! Hon hade röjt fram längs vägen som om hon äger den!
Nä nu j**lar....
Jag for ut igen och försökte "se" trädädgården som Bella gör. Var kunde hon ta sig igenom????
Ok jag försökte "täta" de möjliga flyktvägarna............
Helsike heller! Hon rymde en gång till.
JAG BLIR TOKIG PÅ HENNE!
Nu kan hon bara drömma om att få gå och strosa i trädgården själv (vilket innebär att vi måste gå ut med henne i koppel varje gång) Tur att husse kommer hem i morgon så att vi kan slå våra kloka huvud ihop!

Jag har faktiskt varit iväg och köpt ett par "klacka skor" idag (eller stövletter om vi ska var nogranna) jag äger endast praktiska skor, som jag bara älskar typ gympadojjor, vandrar kängor, foppa tofflor (som jag fortfarande går omkring i när det inte ösregnar) Jag känner mig liksom inte hemma i klackaskor också låter det så mycket när man går i dem.
Ja ja, jag ska ge dem en chans i alla fall!

Alma, Julia och jag har bakat pepparkakshus i em. Kaoset är totalt när man håller på med det men det är ju så juligt och mysigt!



En av delarna i ugnen!

Nu ska vi äta lite mat och sen ska jag sätta ihop huset. Håll nu tummarna för att jag slipper bränna mig och sen sitta med händerna i frysen hela kvällen!

Idol final ikväll, men det är ju i princip redan avgjort, Kevin vinner!

PS Henrik är i London och jag är "inte alls avundsjuk"!!!

Kommentarer
Postat av: bea

ush...vad du har energi, blir avundsjuk. denna vecka har varit min lataste på hela året. jäkla hund du har? hade samma problem för ngn, månad sen, men hittade till slut hålet....

2008-12-12 @ 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0