lördag



20.00
Jaha, det blev ingen julfest för min del :(
Det blir planläge i soffan istället med ett stort glas proviva. Jag känner mig inte bra, det är en rejäl försämring av min magkatarr....pluggandets baksida.
Alma har fortfarande feber, jag misstänker att jag måste till akuten med henne imorgon eftersom hennes hals ser ut som en halsfluss. Då är det nog lika bra att de kikar på Julia också.

Ha en skön kväll alla!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


God morgon på er!
Idag är båda mina barn sjuka.......feber, ont i huvudet och svullna i halsen!
Jag mår sådär, typiskt ikväll är det ju Thorax klinikens julfest. Ska försöka kurera mig under dagen.


Inget jättebra kort men ser ni lilla Bella mitt i filten?!

Återkommer senare under dagen!
Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Lina

Saknade dig ikväll!!! Det va en grymt lyckad fest!

Puss

2008-12-07 @ 04:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0