Måndag

 

Vilken dag! Med tanke på att det var den stora tenta dagen så hade jag bestämt mig för att stiga upp tidigt för att slippa stressa. klockan 05.30 steg jag upp (hade i och för sig vaknat 17 ggr under natten pga att jag var rädd att jag skulle försova mig) Jag steg upp och gjorde frukost, läste tidningen (ja bläddrade är väl rätt ord, kommer inte ihåg ett dugg av vad som stod i den idag). pluggade sedan en halv timme innan Julia steg upp.
Den delen av morgonen var lugn, sen kom Alma upp.... Hon var ovanligt tillmötesgående och på gott humör MEN det stora problemet var ju att få i henne pencillinet helst utan bråk (igår tog det 30 minuter)
jodå det mesta gick bra och jag kom iväg i hyffsad tid men när jag kom ut till bilen så såg jag att det var frost på rutan och jag blev tvungen att skrapa den.
Vid det laget så var jag så uppjagad av stress att jag fick ta av mig jackan och när jag kom ini bilen igen så sa Alma: -vet du mamma?
- det ryker om dig! Ha ha ha ha.....

Min underbara kompis Ludmilla passade Alma medan jag var och gjorde tentan. Jag skjutsade ut Alma till henne och jag blir lika tagen varje gång av hennes underbara utsikt


Jag stod där en minut och tog några djupa andetag och blev redo för att tentera!
Tentan kändes ok men svår så nu blir det en veckas vånda innan man får reda på resultatet ggrrrrrrr
Nu ska vi snart åka till stan jag och mina tjejer. Julia ska klippa luggen och så måste vi köpa lite mera hundben åt gnagaren Bella, som även har provsmakat ett par lister i hallen! 
Rött kort på Bella!

Ikväll ska jag bara njuta av att slippa plugga!
Kram till alla!

Kommentarer
Postat av: bea

håller tummarna ...(tentan) jo..till verkligheten kom man..puh../ Bea

2008-12-08 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0