onsdag


Sitter i Malmö på teaterhotellet och bloggar! Jag och Julia ska gå på Jesus Christ Superstar i kväll och sen sova över! det ska bli en roligt avbrott i vardagen. Visserligen så missar jag två föreläsningar men som jag redan har sagt innan så går barnen och familjen före. Denna dag har varit bokad sedan i början på Mars månad. Det jag har varit mest nervös över var att behöva köra och helst hitta fram till rätt hotell! Men det gjorde vi i alla fall. Parkeringsavgiften är fullkomlig horribel 86 kr!!!! Vilken tur att man inte bor i stan!


Innan vi körde hemifrån så kom mamma och Ingvar förbi. De hade varit i Karlskrona idag, mamma var en av finalisterna i tävlingen "Radio Bullen" i Blekinge radion.
Mamma blev tvåa!
Grattis grattis grattis till lilla mamma (fast vi har ju alltid vetat om att mamma är bäst på matlagning och bakning)
men det är riktigt kul ialla fall!

Nu ska jag och Julia leta upp en resturang och sedan ser vi fram emot en bra föreställning med Ola Salo i huvudrollen.
Vi återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0