onsdag



Ja, vad ska man säga om denna dag? Den såg ut ungefär som igår, dvs plugg.......
Men jag känner för att dissa lite! Jag vill dissa alla busschaufförer som pratar i mobiltelefon under tiden som de kör ggrrrrrr helt oacceptabelt! Det är ju inte trafiksäkert att chauffören inte har total uppmärksamhet på det han gör. Det är ju lika dumt som om jag skulle prata telefon under tiden som jag sprutar medicin i blodet på en  sjuk patient!
Nej, det är nolltolerans som gäller!

Idag åker svärföräldrarna till Australien och ska vara där i 2 månader! Avis? Inte alls!

Åh ikväll är det underbara Leilas Jul på tv4+. Hon gör ju de ljuvligaste bakverk man kan tänka sig (och tänka på det är det enda man får göra eftersom det är trilljoner kalorier i hennes alster!) Hon har så fina uppläggningsfat, koppar och skålar att man helt enkelt vill åka dit och fika! Missa inte det klockan 21.00

Mannen ska på bortamatch i Tingsryd ikväll, det har visst gått bra för KHK den senaste tiden!  I ärlighetens namn så underlättar det om de vinner för då sover Henrik bättre.

Jag tror att jag måste dissa årets julkalender i alla fall för att den är fånigt dålig. Varför i herrans namn har "äggskalet" "kycklingen" och "tuppen" kidnappat en man som de tror är tomten? En leksaksmaskin som spottar bowlingklot!? Nej det var bättre förr!

Kram till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0