söndag



God morgon!
Idag har jag och Alma skjutsat Henrik till tåget, han ska till Camebridge i England och vara där tills på lördag *snyft*
Jag tycker att det är jobbigt när han reser iväg...

Barnen är fortfarande inte ok men Bella gör sitt bästa för att trösta!



Jag har en liten undring! Varför ligger Bella ovanpå Sally? Så fort Bella blir trött och ska sova så söker hon upp Sally och lägger sig helt enkelt ovanpå! Sally bryr sig inte utan ligger kvar och somnar hon med.
Är det ok eller ska jag säga åt Bella att gå därifrån? Är det över huvudtaget normalt eller har vi en knäpp valp???
Jag blir tacksam om det är någon som vet!


Återkommer senare idag!
Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Mia

Men hundarna gillar ju även att ligga på oss, människor (söker ju sig efter värme), så jag tycker inte att Bella är knäpp, mest smart. Det är väl alltid skönast att ligga överst ;)

2008-12-07 @ 15:33:16
Postat av: Ninni

Tror också det handlar om värme, Pxi gillade ligga på Tosse...

2008-12-07 @ 17:17:23
URL: http://marklanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0