tisdag




Idag har jag bara pluggat.... På måndag kommer nästa helvetes tenta i patofysiologi och farmakologi!
Så nu vet jag att min redan sönderstressade magkatarr kommer bli hemsk och min grymma spännigshuvudvärk kommer att få fritt spelrum....Nu är det enbart överlevnadsstrategi som gäller!
Här kommer lite tips: fänkål/anis te med honung i, proviva i mängder, verum hälsofil, promenader med hundar, tända ljus, snälla barn(!?) ett fungerande bredband, mycket sömn........

Jag har ju glömt att visa bilden på Almas julkalender med alla 24 paket som tomtenissen kom med i söndags natt! Gissa hur lycklig hon blev?


Henrik var i stort behov att klippa sig (han ser ut som ett troll i huvudet!) så det var bara att släpa fram klippmaskinen. Nu ser han riktigt trevlig ut igen. Tänk att man är gift med en sån snygging!!
Men det är inte det enda jag har hunnit med, jag har ju även hunnit med att tvätta 5 maskiner tvätt, duschat en arg liten unge, lagat middag och lyssnat på en franska läxa (som jag inte förstod ett jota av) tur att Henrik som faktiskt kan franska är hemma!
Nu är det snart dax för andra avsnittet av julkalendern, ska bli intressant att se om den är bättre ikväll....

Ikväll är det näst sista avsnittet av dr House grrrrrr
Glöm nu för allt i världen att titta på det!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tycker Alma om en så dålig julkalender.

Vi tittade ikväll jag säger bara USCH!

Bamsekram Mamma

2008-12-02 @ 20:32:19
Postat av: Lina

Hej fina Anne!

Älskar ljusen från Bengt och Anette! Passar dig perfekt!

Ta det nu lungt inför tentan! Jag blir stressad bara jag hör dig!

På lördag ska vi minsann festa loss! Ska bli sååå skoj!

Puss på kalla trampdynor!

2008-12-02 @ 22:52:31
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0