torsdag



Idag vaknade vi ju upp i Malmö!
Straffet för att behöva sova i Malmö var att sängen borde ha bytts ut för sådär en sekel sedan! Oj vad jag gillar min egen säng...

Jag var så tagen över föreställningen igår att jag totalt glömde bort att berätta att jag satt två platser ifrån "Babben" Larsson (nu kanske inte alla ser det som en merit och troligen inte jag heller men det var i alla fall en rolig grej!) jag till och med rörde vid henne, men såvärst rolig var hon inte! Ha ha ha ha ha ha

En magnifik miljö inne på konsert huset! Kanske denna lilla krona kunde passa blivande fru Ishav?!

När vi äntligen kom hem till Nättraby (vi längtar ju jämt hem när vi åker bort!) så möts vi av en hall som har sett sina bästa dar....det betyder att lilla fröken Bella har roat sig med att dra bort tapetbitar!
Nej nu jäklar får det vara nog!!!!!!
Den lilla hulliganen kan få se fram emot att få sitta i kompostgaller bur hädanefter när vi ska åka bort.
Fungerar inte det så............Är det någon som vill köpa henne???

Alma har fått brev av tomten! I brevlådan låg det ett fint rött brev som Alma gladeligen öppnade. Gissa hur glad hon blev!

Undertecknat av Tomten i "egen hög person"


Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: chanette

jag har ny blogg och hemsida.. finns massa foto där.. bla på mina små juveler.. kram på dig

2008-12-19 @ 11:08:47
URL: http://chanette81.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0