Bättre

Ok, nu känns det lite bättre efter tentan (måtte jag bara har klarat det!) Efter en efterlängtad lunch och en god kopp kaffe så gick jag o Henrik ut tillsammans i trädgården.
Jag tränade Sally en stund och sen fick vi plötsligt för oss att vi skulle elda gammalt ris i oljetunnan.
Hmm, det gick inget vidare. Det rök som fanken (jag kanske la i för många tidningar för att få fart på elden?) och det kanske i och för sig blåste i häftigaste laget!
Nej vi la ner det där med eldandet (efteråt luktade som hårt-rökad ål!).

Jag bytte sysselsättning och satte upp ett staket av kompostgaller (det saknas en bit på norrsidan av huset), vem vet det kanske dyker upp en valp här rätt som det är?! Kände mig riktigt nöjd efteråt!

När det började att närma sig kvällsmat så gjorde vi nått som vi aldrig har gjort förut.......
Vi beställde pizza från Hasslö!
Jag har hört så mycket om de berömda pizzorna där så nu var det dax.
Vi i familjen gjorde en egen liten marknadsundersökning i ärendet och kom fram till att pizzorna var riktigt goda men inte så goda att vi kommer åka de tre extra milen för få lite skräpmat i oss!!!

Ikväll ska jag bara slappa och njuta av att åtminstone ha en kväll som jag kan känna mig helledig!
Ska nog börja på en filt....

Tack mina kära vänner för allt stöd idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0