bellas första dag

Natten har gått bra, Bella sov från 22.00 - 05.30 utan att kissa på golvet!
Henrik "flög" ut på altanen med henne och sen somnade hon om men inte jag grrrrr
Steg upp vid 06.30 och tittade på hem till gården, härliga söndag morgon!

Bella har inte kissat inne ännu, bra tycker jag fast visst är det så att man får springa ut många ggr med henne.
Tur att man bor i hus!





På eftermiddagen kom Mamma, Ingvar och lilla syster Johanna för att hälsa vår lilla nykomling välkommen. Hon fick en filt, en paket tuggben, en pkt mini frolic och 3 leksaker


Tack för de fina sakerna!

Alma tycker att det är den bästa present i hela världen!


Vi trodde att Sally skulle bli som en mamma till Bella och fostra henne och så men Sally är mera som en storasyster.
Hon har accepterat Bella och är snäll mot henne
men när Bella gör ngt som Sally vet att man inte får göra så stöter hon till Bella,
precis som om hon vill lära henne vad vi har för regler i vårt hus!

Nu ska jag sniffa lite på Bella för hon luktar helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Annahoj

Åååå hon var helt utnderbar att sniffa på. Jag la upp en hel del bilder i min blogg på henne. Kram lilla syster yster

2008-10-19 @ 20:25:11
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu ska jag ge dig reklam men hade inte gjort det om det inte fungerade.



Bara genom att bli medlem är du med om utlottningen av en sprillans ny mobil och besöker du sidor får du presentkort på bland annat kicks. Bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1397

2008-10-19 @ 20:33:12
Postat av: Mia

Vilken söt liten tjej! Det blir spännande och se hur hon blir i färgerna. Stor kram Mia

2008-10-19 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0