blåshål!

Tänk att man inte vant sig än vid att det alltid blåser i Karlskrona! När jag steg ur bilen vid BTH idag så blåste det så att håret stod rätt upp (hade ju kämpat med håret en halvtimme hemma) Kul att se ut som trollet Rulle (ni vet från nöjesmasakern!)


Innan jag körde hem från skola var jag och handlade latexhandskar.
Hmmm vad ska jag ha dem till då?
Jo, bland annat så har jag dessa engångshandskar på mig när jag grejar med kladdiga eller äckliga saker i köket, typ det snuskigaste som finns - rå kyckling! Äääääähhhhhhhhhhrrrrrrr

Har även varit och kämpat med hälften av Karlskronas invånare.....på Coop. Lika stimulerande som vanligt, men Henrik fick nästan spunk när han såg alla (underbara) julsaker som de har tagit fram!
Handlade med oss halva affären hem eftersom vi ska ha fest imorgon.
Så därför fick jag slava extra vid spisen i kväll....

Handlade en mycket märklig frukt i affären som jag inte har smakat innan. Den heter Pomelo och är stor som en handboll


När vi öppnade den så såg den ut så här


Den smakar ungefär som en söt grape, men det var mycket jobb för lite frukt innanför det jättetjocka skalet!

Nu är jag nog lika trött som mina små vovvar


men innan kvällen är slut så ska jag titta på Idol. Schlager ikväll! Tjoho, mitt favorit tema. Nu hoppas jag i alla fall att den lilla räkan Johan åker ut! Han kan fortfarande inte sjunga!

Tack och hej, leverpastej

Kommentarer
Postat av: Annahoj

aa du är för rolig. Jag brast ut i skratt då du gjorde jämförelsen med rulle. Kan se mig framför hur du grejjat med håret och sen hur det blåster till och du står där...och ser ut som jaha, och där var den hårdagen förstörd. Söta bella och sally är tillsammans.

2008-10-31 @ 23:03:39
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0