dagen efter

Oj, hur ska jag sammanfatta gårdagkvällen?
Vi var 20 "brudar" som samlades på OĹearys i Karlskrona, vi åt och drack och hade hur kul som helst.
Tack för en jättekul kväll, ni är bäst!

Vi åkte ut till arenan där själva "cirkusen" skulle ske


I biljetten ingick det en T-shirt (som ser ut så här:

och det väl då som jag insåg vidden av att det skulle bli en hysterisk kväll! Uppklädda till tänderna, indränkta i parfym, klackaskor, dinglande halsband och en hel del annat bling bling var det djungelns lag som rådde - alla ville ha sin t-shirt först!

Efter en stund armbågande var man så framme vid bordet och inser då att allt har varit förgäves! T-shirtarna som delas ut var tydligen gjorda för småväxta asiatiska kvinnor! Stl S skulle nog passa Alma och stl L passar nog Julia (fast det blir ju så konstigt om mina barn ska gå omkring med texten "Ladies night" på bröstet).

Ja ja vi följde lämmeltåget in i arenan och efter de cider jag intagit skulle det kännas skönt att få pinka av sig innan showen började, men det visade sig vara en omöjlighet att genomföra det vasr ca 50 kvinnor i kö till varje toalett!
Ok, dags att öva upp de där knipmusklerna som varje kvinna bör träna på dagligen....
Vi kom in precis innan showen skulle starta, stämningn var hög och förväntasfull. Så plötsligt drog det igång!

In kommer MÄNNEN på scen (fast egentligen är det ju bara för Martins skull jag är där!)
De sjöng och höll igång publiken i nästan 2 timmar.
Ärligt talat är det ju bara Martin som kan sjunga, Peter tycker jag balanserade på en hårfin gräns hela tiden om att vara lätt äcklig (svettas floder och har sitt hår bakåtslickat som en gangster, stönar mycket och kastar slängkyssar hela tiden blääää) Henrik Hjelt är ju helt enkelt en skön pajas!

Höjdpunkten är INTE när Peter Stormare står på scen och klär av sig sina kläder(!) utan det riktiga höjdpunkten är när Matte från "Bygglov" kommer in på scenen iklädd jobbarkläder (rutig skjorta, linne, jeans och grova kängor) och börjar såga på en mega stock.
Han jobbar hårt och blir så svettig så han måste ta av sig skjortan (alla kvinnor bara skrek) ........
han jobbade på en stund till och blev så varm att han var "tvungen" att ta av sig linnet oxå (nu var ljudnivån på 300 decibell och alla kvinnor var i det närmaste hysteriska)
Det kändes faktiskt lite pinsamt att stå där och vråla över en man på det viset ha ha ha ha

För att avsluta ämnet så vill jag bara säga att det var en trevlig helkväll som kommer bli ett kul minne!


Kommentarer
Postat av: Annahoj

Läter som om ni haft kul!

2008-10-11 @ 15:46:59
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Lina

Tänker mer på Stina som haft Matte i bar överkropp hemma i köket! Haha!

Låter som ni haft en underbar kväll! Jag saknade er, men vi hade en helt ok natt på jobbet!!

Stor kram

2008-10-11 @ 18:24:01
Postat av: Ninni

Jag såg första uppsättningen för 7-8 år sedan, det var bara stripp, nakna karlar, fler nakna (okej hur heta som helst) karlar som strippade hela tiden, som grädde på moset hade jag Babsan jämte mig :-) (som man då inte utklädd)....

Så var jag på förr årets uppsättning och blev så besviken :-/

2008-10-11 @ 20:30:41
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0