Höst


Jag tycker att hösten är vacker och mysig! Detta är utsikten från vardagsrummet.
Jag har kännt mig konstig idag utan mitt långa hår...........
äh nu ska jag sluta att tjata om det!
Jag gillar INTE att se mig själv på kort så jag fick ta sådär ca 100 bilder idag (inne på vår nya toa eftersom jag var tvungen att se mobilbilden i spegeln så att jag träffade rätt i kameran) en av dem tyckte jag mindre illa om än de andra så nu finns den tillgänglig på min blogg!

I övrigt har jag bara pluggat idag....
Kom på i kväll av det var jättekönt väder ute så jag passade på att leka favoritleken med Sally!

Jag börjar faktiskt bli lite nervös för morgonkvällen. Jag kanske lider av socialfobi light?
Eller hänger det ihop med att jag sällan eller nästan aldrig går iväg på sådana tillställningar?

Ladies night! Hmmmm undrar om de ska strippa? (måste jag i så fall lägga fin trosorna i handväskan för att kunna kasta upp dem på scenen?) Eller det kanske bara blir sång? Kommer de gå runt bland publiken innan och mingla (oj, får inte glömma min goa parfym) Undra hur sent det blir (herre gud nu låter jag som en kärring!)
Äh, det blir säkert jätte bra!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Annahoj

Relax... Du kommer till att ha kul. Du kommer hem när du kommer hem. Barnen har passning. Bara iväg och ha det kul. Varm jätte kram, lill syster yster

2008-10-09 @ 20:58:27
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0