Önskar semester!

Att plugga är ungefär som en rejäl PMS!
Alla ni kvinnor som läser min blogg förstår då vad det innebär, så då sätter vi punkt för det ämnet.

I två dagar har maken varit uppe innan mig på morgonen . . .hm . . . undrar om det är hockeyn som spökar eller om det möjligen är Julias rum (som ska byggas) som kräver hans tankeverksamhet och då stjäl hans underbara förmåga att koppla av (en egenskap som jag önkar att ha!).

I morse sådär vid halv 9 började vi (jag och Alma) plocka fram Halloween sakerna!


Jag har faktiskt inte haft fram dem på ett par år men nu är det dax!
På lördag ska vi ha en liten Halloweenfest för några av våra grannar (dags att lära känna dem lite bättre och det gör man väl bäst utklädd till häxa!?)

Alma var helt i extas och har varit häxa hela dagen!


I em kom farmor och farfar med barnens kusiner för att titta på lilla Bella och fika lite. Alma och Oskar fick ett totalt ohämmad behov av att hoppa i Almas säng (!!!) fast den bara har ribb-botten.....Jodå de lyckades att hoppa sönder halva sängen, tur att Henrik är en händig man!

Trotts att Alma inte varit riktigt snäll fick hon följa med Henrik till hockeyn (jag måste ju plugga jämt...)
Hur som helst så skulle hon behöva gå på hockey varje dag för hon somnade kvickt och mycket nöjd!


God natt!

Kommentarer
Postat av: Annahoj

ser framfrö mig hur det hoppar i almas säng haha. Kram lilla syster yster

2008-10-27 @ 17:11:27
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Mia

Åhh.. suck vilken liten sötnos Bella är! Nästan så man minns valptiden (minus kiss och bajs över allt och tuggandet på allt) ;)

2008-10-28 @ 17:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0