tungt

Idag har det verkligen varit tufft, varje dag så tror jag att det kan ju i alla fall inte bli värre....men det kan det visst.
Vi började dagen med njurfysiologi sen blev det dugga på cirkulationen, lunch och sen endokrinologi och så avslutade vi med neurologi (som vi ska fortsätta med imorgon.)
Om en vecka har vi tenta och jag vet inte om min mage och mina nerver håller ända fram tills det?!
(jag känner mig som en bomb som snart ska smälla, hoppas att ingen kommer ivägen för mig då....)

Undra om det är så att mina nya kunskaper sker till priset av något annat?
Jag menar helt plötsligt kanske jag glömmer bort hur man kör bil, lagar mat eller glömmer bort var jag bor!
Det vore ju förfärligt!
För jösse namn säg till mig om jag börjar bete mig mer konstigt än vanligt!

Alma har varit hos tandläkaren idag, det gick riktigt bra! De tog och plastade en kindtand och så tog de en rtg-bild av den skadade tanden (som ingen tycks veta när den olyckan skedde) det var nog när hon var 3-år.
Jaja det där måste vi forska mera i...

Nu ska jag gå och svimma en stund!


Men det liknar ju Smilla!

Kommentarer
Postat av: Annahoj

Fräcka hot doggs..haha

2008-10-28 @ 01:26:53
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Therese

Vi får fråga Catta och Anna A- de har nog bättre minne än jag. Kommer du ihåg hur det hände?

2008-10-31 @ 08:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0