clown fobi


Ok, det är dags för ett avslöjande. Jag är rädd för clowner! Knäppt va?
Min rädsla kan i och för sig ha en koppling till Stephen King.
Jag tycker att de inte alls att clowner ser snälla och glada ut, nej jag tycker att clowner ser opålitliga och otäcka ut!
Kolla bara på bilden som jag tog idag när vi åt lunch på Mc Donald's. Jag tyckte inte alls om att Alma tvunget ville bli fotograferad bredvid denna "sak", det ser ut som om han står och funderar på att anfalla alla som är i närheten med den stora hemska kniven han har bakom ryggen!!


Ser ni också att han försöker "kollra" bort anfallet genom att heja glatt med handen!

Jag har även en viss fobi mot stora dockor som kan prata typ Skrållan-dockor! Jag inbillar mig att de blir levande om natten och smyger runt och planerar en ond bråd död för alla som bor i huset!!
jo, jag håller med om att jag har en del att jobba med!
Jag har faktiskt aldrig hindrat mina barn att leka med dockor, men är glad över att de har andra intressen, ha ha ha ha....

Idag har vi varit mest hemma eftersom Alma smittar och är halv krasslig förutom en kort tur till Mc Donald's men då satt vi utomhus och åt.

I morgon ska vi göre en utflykt till.....
fortsättning följer för den som vill veta!

Kommentarer
Postat av: Mia

Anne, du tittar allt för mycket på filmer! Då drömmer man lätt mardrömmar ;)

2008-09-27 @ 20:18:29
Postat av: Lina

Håller med! Hemska varelser med peruk och röda näsor! Förföljer en om nätterna! Usch och fy!

2008-09-27 @ 22:44:23
Postat av: J

Jag gillar inte häller dom. Jag tittade ju på en film som hette detet som vi hade hemma, och där var en otäck clown. Jag ser med hur han vill anfalla..haha

2008-09-28 @ 11:22:12
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0