Tromtö

I eftermiddag åkte jag och Annette till Tromtö skogen med våra hundar. Åh de är så fina ihop; mor och dotter dvs Sally & Nova.
Försökte få ett bra kort på de tillsammans med det var precis omöjligt att få de bägga vovvarna att sitta stilla bredvid varandra!!
De for lyckliga runt i skogen och lekte!

Det är så härligt att komma ut i skogen, som bomull för själen.....

Denna dag har varit en mycket aktiv dag för min del så nu är jag dyngtrött (som vi säger här hemmavid) Jag har både cyklat OCH gått nästan 10.000 steg!
Sally ligger på soffan och är nästan okontaktbar, skogsturen gjorde susen!

Julia har varit jätteduktig och städat sitt rum i em (så nu är min tvättkorg ca en meter hög igen!) och Henrik har klippt gräset.

För att fira denna underbara lördag åkte vi till stan och hämtade hem kinamat; "fila små lättel"
Mmmmmmmm så gott!
Resten av denna dag hoppas jag på att få göra.....................ingenting!

Tack och hej, leverpastej!

PS. Vad kallar man män som misst 90% av sin intelligensP? - Änkemän!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Bra high speed hos er med! Vi tränar varje lördag, kom upp!



Lugn kväll, njä, ensam med två barn, fem hundar, sova är för veklingar ;-)

Vi är laddade och pizzasugna!

2008-09-13 @ 18:55:31
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0