Annandag påsk

Alma hostar på som en tok :(
Fanken också....

Jag har röjt undan i uterummet. Så välbehövligt. Vi har ju en önskan om att göra om det och öppna upp mera med glasdörrar. Det är väl bara den lilla detaljen kapital som saknas till det projektet. Tills dess så ser det ut så här


Idag var det avslutning på valpkursen som Henrik har gått med Bella. De har varit så duktiga och det ser ut som om det ska bli ordning på henne oxå ;)
Alma har lekt på eftermiddagen med Annie och de hade så kul ihop!

I övrigt då? Jo jag känner mig som "häxan surtant".
VARNING!!! Orkar ni inte med gnäll så sluta läs NU!

Det känns som om det är massvis med saker som går mig emot....den stora datorn är lika långsam som en snigel i sirap, våra sommar accessoarer verkar var borta med vinden (jo vi har flyttat på våra saker så många gånger att vi inte hittar dem längre) fönsterna är såååååå skitiga och behöver tvättas men jag har ont i nacke/axlar så jag fixar inte att göra det nu för då blir jag handikappad i minst en vecka, jag är trött på mat orkar inte planera eller laga mat längre (skit samma allt innehåller ju ägg ändå!!!) bläääää

Kära nån så illa detta låter.....jag borde låsa in mig själv och kasta bort nyckeln för att rädda undan världen detta gnäll ;)

Ha det bättre!
Kram

Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

haha.. inte bara jag som är anti idag märker jag..hihi.. vi kan ju låsa in oss i samma rum då!! ;)



kram vännen

2009-04-13 @ 20:06:48
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: E M M A

snygg header!

2009-04-13 @ 21:15:25
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: Susanne Olofsson

Hej Annie

Skit i att putsa fönstren det finns de som har det som arbete - anlita dem!

Jag tycker det verkar som om ni kan unna er det då ni har legat i och ordnat så mycket annat under våren typ källaren och Julias nya rum. Lägg dig i solen och koppla av.

Lev väl!

2009-04-13 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0