Ännu en solig dag!

Det är ju bara så underbart! Dagen började med att Alma vaknade hur tidigt som helst.....jaha så blev det visst morgon. Hon hade naturligtvis upptäckt att lockarna hade "hängt ut sig" under natten och katastrofen var ett faktum! Jodå lilla mamma fick ta fram platt-tången (märkligt men det fungerar faktiskt att göra lockar i en platt-tång) så när det var dags för Alma att gå till dagis så var hon riktigt nöjd med sina nya lockar! Ingen jäkel ska komma och säga att man inte ställer upp för sina barn ;)
Har även hunnit vara med Julia på utvecklingssamtal i em. Hon är utan tvekan mycket duktig och det känns så bra. Vi behöver aldrig ens påminna henne om att göra sina läxor utan det fixar hon själv. Vilken tjej va!?

Kvällsmaten blev Kycklingsoppa med kokt ägg och knaperstekt bacon till! Yummi, gott!
Just nu har jag en tårta i ugnen, måste ju provbaka för att se att det överhuvudtaget går att bjuda på! Kan ju bli hur knäppt som helst annars...Vill inte gärna stå där på söndag utan en god tårta!

När jag öppnade bloggen så såg jag att jag blivit utmanad av Mammarussin
Fråga 1. Vilken mat äter du oftast?
Ha ha ha...nu för tiden äter jag ägg avigt och rätt!

Fråga 2. När du är på kalas,är du den som sitter kvar eller den som hjälper till att duka av?
Tja, behövs det hjälp så hjälper jag till.

Fråga 3. Var sitter du helst när du bloggar?
Jag glider ner i soffan med min pyttelilla dator ASUS Eee på knäbordet och bara njuter!

Fråga 4. Köper du ofta trisslotter?
Nej. Möjligen en tian lott en gång i månaden.

Fråga 5. I vilken stad eller land har du haft din semester?
Vi var i Stockholm för två veckor sedan, innan dess så var vi i Polen förra sommaren med Marie & Tobbe.

Fråga 6. Vilken tv-kanal tittar du helst på?
Det blir nog TV4.

Nu utmanar jag:
Bea Tessan Julia Och Johanna

Nu börjar det bli dax att ta ut tårtan ur ugnen så ha en skön kväll alla!
Kram♥
ps. Maria - jag kan verkligen rekomendera Anna på salong Stråh. Min frissa blev jätte bra och jag är supernöjd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Annas syster Ida är grymt bra! har varit hos henne i flera år!

2009-04-02 @ 22:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0