Härliga fredag!

Det har varit en mycket skön dag idag! På fm satt jag med skolarbetet men sen bara gav jag upp. Man slösar väl inte bort en solig och varm eftermiddag hur som helst? Nej jag tog en promenad med vovvarna till dagis och hämtade Alma. När vi kom hem så satte vi fjädrar i prydnadsträdet i trädgården. Jättefint....

en liten stund för sen fick Bella för sig att "det var ju en riktigt rolig lek" matte har fixat (hmmmm...) så hon plockade ner dem!
Jag fick sätta om nästan alla (dvs högre upp) så nu hoppas jag att de får vara i fred!
Sedan satte vi oss i varsen solstol på altanen och solade;)
Very nice med en kopp kaffe i solgasset. Är helt röd på kinderna nu!

Jag har köpt nya blommor till köksfönstret, det blev Mårbacka Pelergoner
   Bella gillade dem!

Har även passat på att plantera om mina orchidéer, handlat tunna utebrallor till Alma, plockat påskris i skogen, våttorkart golv, tvättat och nu ska jag och Alma klä påskriset innomhus!
Julia är på fest och mannen är på logen så när Alma har somnat ska jag lägga mig på soffan och titta på Hem till gården.

Ha en alldeles underbar kväll!
Kram♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0