Kalldusch

Usch inatt har jag varit yr igen och jag känner mig verkligen inte alls bra ! Jag har ont i nacken och huvudet...
Idag ska jag ju börja på min nya praktik/nya arbetsplats så man vill ju gärna göra ett bra första intryck.
Jag har medicinerat mig och tänkte ta en lång varm dusch för att mjuka upp nacken lite, men nej då! Det fanns inget varmvatten så jag fick paniktvätta mig i kallt vatten

Nu sitter jag här och försöker ordna till mig så att jag kan gå iväg sen, jag svettas mängder, och känner mig svajig och vågar inte röra huvudet för fort för då snurrar det. JÄVLA SKIT!!!!
Gahhh jag vill inte ha det så här....

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: B

Du ska till öronläkare. Virus på balansnerven gissar jag på. Och du ska ringa idag, eller hur, syster!

Ont i nacken passar inte in, men det passar på annat, som bekant.

Do it.



Kram.

2009-04-23 @ 15:12:49
Postat av: mamma

Du måste gumman söka för din lägesyrsel...det finns bot för det.

Megakram mamma

2009-04-23 @ 18:18:59
Postat av: ♥ MammaRussin

oj då..

låter inte så bra du...



hoppas det blev bättre under dagen..:)



ja det var ett skönt samtal vi hade jag och dottern..:) tror det löste sig .. för nu iaf, du vet ju hur det är..hihi..



kram på dig och hoppas du mår bättre nu.. hur går det med gi??

kram

2009-04-23 @ 22:15:28
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0