Så glad!

Åh vad jag känner mig nöjd och glad idag. Idag när jag skulle köra hem så bestämde jag mig för att köra till systembolaget för att köpa vin och när jag kommer till kassan så säger kassörskan: Kan jag få be om din legitimation? ;)
JA!

Det var verkligen ett hallelulja moment (himlen öppnade sig och änglarna sjöng för mig!) Wow liksom!

Jag hade den stora glädjen att stiga upp 05.10 även idag......hm det är väl den enda nackdelen med jobb, eller hur?
Idag har jag haft en mycket spännande patient, respiratorbehandlad, mycket droger = mediciner och en del krävande undersökningar. Det är ju så spännande!

Glädjande är oxå att vågen och jag är kompisar igen :)
Men mer om det på söndag!

Mer glädje då.....ja solen skiner ju och det är härligt väder och så får vi en extra lång helg!
Tyvärr blir det ingen maj eld i kväll men det får väl gå ändå!
Jag har beställt ett par nya glasögon via favoptik. Det ska bli så skönt att få ett par nya bågar och eftersom de är så billiga så behöver det ju inte gå 4 år tills det är dags för nästa par. Jag har i och för sig redan bestämt mig för att köpa ett par slipade solglasögon oxå.

Ha en skön kväll!
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Carma ♥

Tack så mycket!

Vi har ju samma designer så de var inte så svårt att hitta hit ;-)

Jag jobbar på en ljusfabrik, vi gör stearinljus hela dagarna =) Har jobbat ständig natt innan men började skifta efter årskiftet och nu ska jag börja jobba ständig kväll (mkt skönare för kropp o knopp).



Oj vad tidigt du får gå upp, tummen upp för dig!

Skulle jag aldrig klara, har nog värsta morgonhumöret som finns.



Hoppas du får en mysig fredagskväll!

Kramar <3

2009-05-01 @ 12:27:49
URL: http://carma80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0