Trött eftermiddag

Jag har legat på soffan i em (med huvudvärk) och tittat på filmen som vi har i läxa tills på tisdag "Den engelske patienten". Den är väldigt långsam men vacker på nått sätt, romantisk och känslosam men jag vet inte riktigt hur vi ska kunna ha seminarie på den i handledningskursen! Jag har inte sett hela filmen klart utan får ta resten imorgon.
I övrigt då? Jo min käre make har (för en gångs skull *ler*) varit mera aktiv än mig och har rensat och gödslat/jordförbättrat runt häckplantorna. Sen satte han upp en hylla i vår nya klädkammare.

Till kvällsmat blev det grillad kyckling, avokado och fyllda svamphattar (philadelphia och creme fraiche i) Så gott!



Idag var det ju dags att väga sig igen men vågen vägrar fortfarande att röra på sig ;(
Känns jobbigt.............men jag kommer inte att ge upp!

Alma har lekt med Emma en stund idag. De är verkligen så tighta kompisar. Härligt!
Alma var ju feberfri idag men luftrören är långt ifrån bra......Tur man har medicin hemma!
Så här såg det ut ikväll när Alma och Bella låg på soffan och tittade på bolibompa


Nu väntar en lugn och skön kväll i soffan!
Kram alla bloglovers ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

men hallå.. går din våg rätt eller?? men du har inte gått upp iaf va??

bra inställning att du inte ger dig iaf.. det måste ju komma en minskning snart tycker jag..

kramkram

2009-04-12 @ 20:36:07
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0