En lååååååååååång dag i Växjö

Helt ärligt så är inte handledning utifrån ett vårdvetenskapligt perspektiv det roligaste jag vet! Sen är ju vägen till växjö inte den roligaste heller.....men sällskapet i bilen var urkul! Jag skulle kunnat åkt ett par timmar till bara för att få prata lite extra med Camilla och Marie. Ja ja vi ses ju på måndag då det är dags för nästa biltur till växjö.
Provade dagens vegetariska alternativ idag på lunchen, spenat och fetaost lasagne!
Yummi vad gott!
På väg ifrån föreläsningssalen såg vi denna lapp på studentkårens anslagstavla



Ha ha ha ha ha ha.......
Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det men lite skumt är det. Jag tycker att vi låter fantasin flöda fritt och kommer någon på en bra förklaring så för jösse namn skriv ett inlägg!

Nu har jag kommit på att jag är mogen för att besöka ett medium! Jag har hört många som har varit hos "spåtanter" och liknande och jag har aldrig vågat följa med, men nu är det verkligen dags för mig.
Är det någon som har ett tips på ett bra medium kan ni väl vara snälla och skriva det till mig!

Ikväll är det antikrundan och jag ska inte göra nått annat än ligga på soffan och titta på det.
Ha en skön kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Annahoj

Nämen ... Börjar du intressera dig för sånt ler Börjar den inre häxan komma till liv. mohaahaa Jag vet en hon spår i kaffe sump. Eller är det mer sians aktigt du menar. Då ska det finnas en bra i ronneby. Ska höra mig för med mina spiritulistiska vännerler

2009-01-15 @ 20:23:38
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Ninni

Har massa bra erfarenheter www.qrera.se

2009-01-15 @ 22:21:13
Postat av: bea

det finns en på öland som min kompis har varit hos 2 gånger. hon har båda gånger fått kontakt med sin pappa. Sen finns jörgen i malmö, han som brukar vara med i medium på tv 400.

2009-01-15 @ 22:54:38
Postat av: B

Ring vår kollega Ingrid L (ang medium).

2009-01-16 @ 01:30:56
Postat av: Lina

Baka Semla med en Japan kan ju inte bli enklare att förstå! De behöver en mentor för att förstå vad mandelmassan och grädden ska ligga! Thats it!

För att prata med ett Medium kan du komma till mig! B:s förslag om Ingrid vet jag inte....

Puss

2009-01-16 @ 03:16:36
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Henrik

Jag är varken för stor eller för liten, är jag "medium" då? ;)

2009-01-16 @ 07:49:41
Postat av: Anonym

http://kleinson.blogspot.com/2008/02/semlor-japan.html



om man googlar semlor+japan så komme denna bloggen upp. . så nära en förklaring man kan komma.. .En svensk i Japan som är sugen på semlor hihi inte riktigt så deras lapp var tänkt kanske. . .men men :)

tack för ditt fina inlägg :) jag vill me bli frisk nu. . börja nog bli det :D

ha en super mysig helg och hoppas ett bra tips på medium trillar in - tyärr har jag inget. .:(

men vet din syrra e haj på sånt!

puss å kram

2009-01-16 @ 13:32:07
Postat av: sara

förlåt, glömde namnet ! jag e inte i ett allför stort behov av att vara anonym så du förstår att det var ett misstag hihi - puss sara

2009-01-16 @ 13:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0