Fredag 2 Januari

Idag har vi varit och hämtat kaffekannan som jag beställde till min "King of coffee" så nu har det äntligen löst sig! Julia fick ett par nya jeans, Alma handlade present till Johanna S som fyller år idag (kalas imorgon) och så fixade vi ljusdämpade glödlampor till sovrummet för att när man ska ligga och läsa så lyser det som om man hade själva aftonstjärnan i rummet!
Vi åt en sen lunch och gav oss sedan iväg på en underbar promenad till Tallholmen i Nättraby. Tog lite bilder med mobilen


Här är betydligt mycket fler människor på sommaren!


Det var verkligen kallt och Bella frös som en tok trots den varma tröjan.


Isen ligger tjock och vi mötte en del som åkte skridskor. Hundarna tyckte att isen var konstigt att gå på!




Vår underbara Sally!



Här sitter Alma och har hela sjuhalla bakom sig.

Ja det var verkligen en helt magiskt vacker tur vi gick på. Jag blir så fylld av ny energi och jag tänker ofta på hur bra jag har det som får bo i en sån här vacker miljö.
Jag har hela Nättraby i mitt hjärta!

Ha en skön kväll och glöm inte att kramas lite extra ;)

Kommentarer
Postat av: tessan

ja det ska bli mysigt att gå på promenad med er när jag bor så nära:))

2009-01-03 @ 09:40:50
URL: http://thebom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0