I'm in love!

Jag fullkomligt älskar min volume master! Den är fantastisk!
Det kanske verkar lite ytligt men ärligt talat, hur roligt har man när man drabbas av en "bad hairday"??? Så varför inte förgylla tillvaron ibland och samtidigt känna sig lite piggare och fräschare! Jag tillhör annars den skaran som max kan tänka sig att ägna ca 7 minuter på att fixa iordning håret per dag.
Ja ja nog om det nu....

Idag lyckades vi ta Bella på bar gärning när hon skulle rymma!
HA! Gissa om det var läge att tillrättavisa i precis rätt ögonblick! Därefter förstärkte vi staketet (det var liksom i ett buskage) efter bästa förmåga. Så imorgon bitti satsar vi på att kunna öppna dörren åt vovvarna så att de kan få morgonrasta sig själva!
Det var ju inte jättekul imorse att rusa ur huset (innan jag själv hade fått morgon pinka!) med vovvarna i ösregnet!

Igår tittade jag på Letś dance och kan inget annat än gilla C-J

Ok att han bara dansar med handlederna men jösses vad cool han är när han pratar! Sen blir jag ju bara sååååååå avundsjuk när jag ser att han har en egen butler!
Det vill jag oxå ha (helst snygg Matte!)


Ja nått ska man väl ha att drömma om! Idag är ju annars en så förfärligt grå och mörk dag. Är det nån som har fått se solen idag???
Nej idag är det en klassisk "sitta i soffan med en kopp kaffe och ha tända ljus dag".

Ha en skön kväll!
Kram



Kommentarer
Postat av: Josefine

det är faktiskt lite kul att carl-jan är med på let's dance haha

2009-01-24 @ 16:39:57
URL: http://juisy.blogg.se/
Postat av: Pauline

sv: Jo, det var ganska jobbigt. Men han var full fick jag reda på senare av en annan kompis, så det är säkert glömt idag ;) hi hi.

Åh, jag vill också ha en volume master! :D

2009-01-25 @ 12:22:22
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0