Luftigt hår!

Igår kväll var jag och hämtade ut ett paket till mig på posten, spännande för att jag hade nästan glömt vad det kunde vara i. Jag gick på en av alla de reklamutskick som dimper ner i brevlådan. Detta var från en känd bokklubb, om man gick med inom 10 dagar så skulle man få en Volumemaster och en Fön Artist Breeze från OBH nordica,


Nu skulle det minsann stylas. Jag lider av att jag tycker håret blir så snabbt smutsigt och ser flottigt ut samt att det är svårt att få en snygg volym i håret, trots att jag klippt en hel del är det ju fortfarande långt.
Jag testade i alla fall den idag. Först tvättade jag håret och fönade, sen satte jag i gång att platta längderna (med den jättefina platttången jag fick i julklapp) och sen använde jag volumemastern och vilket lyft det blev!!!
Nu känns håret luftigt och det riktigt fläktar i hårbotten (ja nästan i alla fall) men jag är verkligen nöjd!

Något annat som jag är riktigt nöjd med idag är att jag har träffat härliga Maria Ohlsson. Oj vad härligt det är att få prata av sig, vad jag tycker om dig Maria! Det måste vi snart göra om!

Något som var mindre kul idag var att Henrik var och gjorde en gastroskopi. Stackars stackars dig......

I morgon bär det av till Växjo universitet. Det var länge sedan man var där, vi har haft tur som trots allt har haft den mesta av tiden här i Karlskrona på BTH. Fast jag har inte riktigt fått kläm på vad det ska handla om riktigt än men det löser väl sig imorgon. Efter tentan igår så har hjärnan inte riktigt vaknat än ha ha ha ha ha

Ok kompisar, ha en skön kväll och glöm inte att krama någon du tycker om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0