Ovanligt vanlig ovanlig dag....

Idag vaknade vi till en grå dag... Jag tittade på Prisonbreak i morse, jag ligger fem avsnitt back! Alma kom upp en timme efter mig, Julia kom upp ca två timmar efter mig och Henrik........var inte hemma!
Jag ringde några gånger på mobilen, inget svar. Ringde sedan på den fasta telefonen (han hade sovit i sina föräldrars lägenhet) en MYCKET trött Henrik svarade efter ett par försök. Jag kan ju bara erkänna att jag absolut inte har några sympatier för bakfulla människor.
Själv göra, själv ha!

Hur som helst så körde jag till stan och hämtade honom.....
I bilen hem så berättade han att han hade träffat en av mina arbetskamrater på avd 55 som han faktiskt inte känner (!) och sedan dragtit upp henne i en vild dans! Ha ha ha ha ha...

Henrik och en kompis till honom gav sig ut på en promenad över stan, mötte efter en stund ett par snygga yngre tjejer och vad händer då?
Jo tjejerna brast ut i ett hånfullt utrop : -Kolla på dem, 30+!!!!!!!
Henrik blev helt bedrövad! Vem pratar de om?! OSS???!!!!!!
(Henrik går ju runt ock känner sig som 22!)
Det blev ett smärtsatm uppvaknande!!!
Jösses vad jag har haft roligt åt det idag!

Vi hade besök av en familj (som vi inte känner) som ville komma och titta på våra hundar. De hade hittat oss via vår hemsida. (Henrik orkade inte vara med.....)
Det är verkligen roligt att det finns så mycket intresse för Dansk/svensk gårdshund! De undrade när vi ska ha valpar igen, nja det dröjer nog lite.

Efter jättegoda pannkakor (dinkel och havre i) så satte jag igång att städa bilen. Var tvungen att dammsuga och och torka av den lite, jag ska ju ha mina kära studiekamrater i bilen imorgon när jag ska köra till Växjö (kl 06.40, blää).
Utsidan kan jag inte göra så mycket åt. Henrik vill inte att jag kör bilen i en tvättautomat, han brukar vilja tvätta den för hand...........men inte idag!

Idag fyller lilla mamma år, GRATTIS!

Nu ska jag fortsätta att titta på reprisen av Letś dance (Henrik vilar!)

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack Anne för att du städat bilen för vår skullm :)

Syns i morgon. Kram

2009-01-18 @ 14:51:50
Postat av: Annahoj

ler En vän till dig. Han började dansa med lite yngre tjejer på dansgolvet. Han är 32. Han Blev kallad snuskgubbe. ler Det tog lite. haha

2009-01-18 @ 18:10:23
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej!

Kolla gärna in min blogg, en massa bilder o annat kul!=)

2009-01-18 @ 18:14:22
URL: http://kavist.blogg.se/
Postat av: linda

fullt upp märker jag

2009-01-18 @ 20:27:23
Postat av: linda

fullt upp märker jag

2009-01-18 @ 20:28:25
Postat av: N&T

Kolla gärna in våran nya blogg ;P

hoppas att du har haft en skön söndag!

2009-01-18 @ 22:24:53
URL: http://wierdooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0