Funderingar

Ja idag har jag haft mycket funderingar kring GI-metoden. Jag har läst boken och ska läsa den en gång till. Boken var otroligt bra och givande på många sätt. Men frågan är ju, fungerar det verkligen? Eller har jag missat något viktigt i boken? Kan man verkligen gå ner i vikt så enkelt? Eller är det bara ett skämt och det kommer sluta med att jag går upp 25 kg av allt fett på en vecka? :)
Det känns lite jobbigt att tänka på alla de goda saker som jag kommer att få sluta med, ex ketchup, lingonsylt, bröd...ja listan kan göras längre.
Jag har lite att fundera över!

Våra underbara kompisar Marie & Tobbe ska passa både Sally och Bella ett par dagar i nästa vecka när vi ska till Stockholm. Tusen tack till er!
Tack även till Lina som erbjöd sig att ta Bella, jag lovar att du oxå ska få möjlighet att tampas med vårt lilla yrväder en annan gång! Säg bara till så kommer vi med henne!

Jag hade verkligen ställt in mig på att få vara på central operation idag men det sket sig skulle man kunna säga. Jag vill inte gå in på detaljerna men det finns en person som jag blev riktigt besviken och arg på som sabbade min dag :mad:

Nu ska jag läsa en stund, Ha en skön kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: cuz sara

ja det e inte klokt vad man måste offra gosaker för en sund matkost. . .men jag e inne i diet träsket å stampar just nu...då e nog din ide om GI mkt sundare!

det ger ju resultat på längre sikt!

puss å kram

2009-03-11 @ 19:49:30
URL: http://bemoddesson.blogg.se/
Postat av: MammaRussin

hej hej..

klart du kommer att gå ner i vikt... om du inte kombinerar socker med fett så gör du det.. men visst bort med ketchup och sånt.. :)



kom igen nu så peppar vi varandra... :)



har mailat dig..:)



kram

2009-03-11 @ 20:01:12
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Lina

Åhhh jag som väntat mig att ni skulle komma med Bella till mig men nej! Lite taskigt tycker jag allt! :) Ser fram emot nästa gång då!



Ska vi köra GI tillsammans??

Ring mig!!

Puss

2009-03-12 @ 00:44:57
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Ninni

Alltså, GI är det bästa jag ätit/mått! Bara man tar sig igenom de tre första dagarna, när kroppen skriker efter socker!

Så GI för oss är hööög tumme, jag har tom kakrecept som är GI!

2009-03-12 @ 15:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0