Åh en sån skön dag!

Solen har skinit på oss hela dagen och det har varit så skönt ;)
Julia tog på sig bikinin och satte sig på altanen och solade. Jag har klippt gräset och mannen har röjt ur Almas lekstuga och påbörjat att måla den invändigt. Den har varit helt obehandlad men nu ska den bli ljus och fin! Vi har faktiskt lovat Alma och Julia att de ska få sova i den nu till sommaren!
Det har naturligtvis kännts som lördag hela dagen....men det gör inget, så skönt att få många lediga dagar.
Till kvällsmat orkade vi inte grilla (jag tycker att vi ätit grillad mat nästan varje dag på sistone) så jag gjorde en fläskfilé gratäng med curry med ris till. Jag kokte röda linser till mig. Att äta linser helt naturellt skulle jag nog inte fixa men att ha det till något annat fungerar alldeles utmärkt.
 
Alma har varit hos en kompis och lekt hela dagen så hon är sååååå trött nu. Hon kommer säkert att somna omedelbums ha ha ha
Nu ska jag nog ta en promenad med vovvarna!
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhh vad härligt att vara ledig. Jag har slitit på jobbet idag. Oj vad det var tungt!

Kramar L

2009-05-21 @ 22:12:29
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0