Är det fredag eller?

Mysko med dagarna, idag har det kännts som lördag...också säger de att det är fredag!

Ja ja....så härligt det ösregnade inatt. Jag sover så gott när det är oväder.
Dagen har ägnats åt lite blandade saker dvs ingen strukur alls och nu är det snart kväll igen...
Jag var med Julia till Lindex och jag fyndade en del saker både till henne och till Alma. Inga kläder till mig men dock ett nytt lipgloss.

Om en timme kommer lite gäster, Gustav och Marlene. Vi ska grilla och det ska bli så trevligt så! Jag känner inte dem så väl (än!) men det är alltid lika kul med nya vänner!
Alma har haft sin bästis på besök hela dagen så de har i stort sett skött sig själva.
Maken håller på att fixa med våra datorer (byter minne i dem) så det har inte blivit så mycket med att sitta och surfa och läsa bloggar. Men jag kommer snart igen ;)

Återkommer troligen senare!

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

ha en toppen kväll gumman..:)



ps.. hur är det med magen nu?? kram

2009-05-22 @ 18:49:52
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Carma

Låter som ni hade en mysig fredagskväll med grill och vänner =)

Jo, borta är bra men hemma hos missarna är bäst.

Tråkigt väder att komma hem till bara, regnar ju hela tiden =(



Hoppas du får en skön lördag!

Kramar

2009-05-23 @ 10:01:36
URL: http://carma80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0