En ganska vanlig tisdag...

Ja vad ska man säga om denna dag förutom att den har varit ganska långsam och tråkig... Jag har verkligen fått tvinga mig själv att sitta och plugga :(

Jag hämtade Alma tidigare från dagis och sen har jag bakat en GI-tårta som jag tänker bjuda mina tjejkompisar på, som kommer på besök imorgon fm. Det blir ingen bild idag på den eftersom jag vet att de läser min blogg och då blir det ju ingen överraskning.
Vi har barn som kommer att gå i samma klass och vi har sedan ett par år tillbaka som tradition att träffas på fika kl 09.30, en sån bra tid! Tyvärr har det inte blivit så många gånger på sistone som jag har kunnat vara med eftersom mina studier har tagit så mycket tid, därför ska det bli extra kul att träffas imorgon hemma hos mig denna gång.

Till kvällsmat gjorde jag en god kycklingrätt med ädelost som jag hittade på mammarussins blogg.  Tack, det var gott!

Efter kvällsmaten kom min äldre syster förbi med sina tre pojkar. Vi satt och pratade bort en stund, trevligt!
Nu ska jag slänga mig själv i duschen och sen vidare till ryggläge på soffan ;)
Ha det gott alla!


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

vad roligt att du testade kycklingen.. visst var den god..:)

hmm, är det någon ny gi tårta som du kommit på??? eller den jag fått en gång innan?? vi ska ha kalas på torsdag ev, kanske vore nått ..:)



kramkram

2009-05-12 @ 19:59:28
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0