Förvandling!

Tänk vad en god natt sömn kan göra! Förutom att man ser världen utifrån ett annat perspektiv så blir man ganska rufsig i håret (hmmm?!) och ser ut som något som katten har släpat in ha ha ha ...
Eftersom jag är ganska lat av mig så brukar jag inte fixa och dona till mig om jag vet att jag bara ska vara  ledig hemma  men idag ska jag ju ut och träffa folk (som jag inte vill skrämma ihjäl) så in med sig på toa och påbörja förvandlingen.
Med plattång, volume master, spray och smink kan man tydligen åstadkomma en del!

När det var gjort så fixade jag ihop en äggsallad för idag ska vi sitta läääääänge på BTH och jobba med rapporten så att vi slipper ha ångest i helgen och då bara måste man ha mat i magen.

Ok, nu måste jag dra men återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: maria iva ohlsson

plugga på hej å hå, nu är jag på möhippa och skämmer ut min kusin, stackarn. hoppas ni fick aallt gjort på bth. det är alltid trevligt att träffas kram på er.

2009-05-15 @ 12:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0