Galaxer i mina braxer!

Idag fick jag sovmorgon......ända till klockan 06.26....Alma ville absolut att jag skulle stiga upp och vad gör man inte för sina små!? Det blev en hel del städning på fm och dessutom så tog jag kampen mot "de små grå håren", jag menar igår fick jag ju visa leg på systemet (japp det lever jag på idag oxå!) så därför kommer jag att fortsätta kämpa på!

Alma har haft en söt liten tjejkompis på besök och de har lekt så fantastiskt bra hela dagen! Tack till Tessan som lånade ut Annie till oss.

Julia har åkt till E.

Nu kommer snart Susanne och Roger och deras barn till oss, vi ska grilla och dricka vin! Så nice.
Det har varit varmt här idag och solen skiner så gott men eftersom vi bor så nära havet så blir det lätt kyliga vindar, så vi får nog satsa på att sitta i uterummet. Vilken tur att vi har det!

Nej nu är det dags att börja förbereda maten innan gästerna kommer :)
Ha en skön fredag kväll alla!
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..



önskar dig en toppen kväll lite hastigt bara..:)



Kramen...

2009-05-01 @ 17:37:53
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0