Morgon igen

Nu har resten av familjen lämnat hemmet och kvar är jag och alla våra djur. Idag bara måste jag sätta igång med att plugga till den muntliga tentan som är om knappt två veckor, bläää vad tråkigt :(
Men det vore ju dumt att "krokna" nu när det knappt är 4 veckor till examen. Så om jag är riktigt duktig idag så innebär det att jag kan ta ledigt imorgon och ha Alma hemma från dagis!

Igår fick jag glasögonen som jag beställt, tyvärr är jag inte nöjd och det är helt och hållet mitt eget fel som valde fel storlek på bågarna. De är för smala för mitt ansikte och jag skäms som en tok för att jag inte insåg det när jag hade provbågarna hemma (de är en cm smalare än mina gamla glasögon) ja ja....det står ju att man får skicka tillbaka dem utan förklaring, så får det bli. Men jag har beställt hem nya provbågar i rätt storlek, för nya glasögon ska jag ha!!!

Dagens frukost blev mandelplättar med en klick grädde och en stor kopp kaffe!

Så gott!

Ok, dags att starta igång då....

ha en skön dag alla bloglovers ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0