Om man ändå kunde...

hoppa över en del dagar....

Jag har idag gjort en del riktigt "smarriga" grejer på praktiken. För att inte skrämma en del läsare kan jag bara avslöja att det handlar om blod, sår och mediciner!

När jag skulle hämta Alma på dagis fick jag nästan en chock! Hon var helt indränkt i vatten och grus, ända uppifrån hennes långa hår och ända ner till fötterna, gahhh. Jag ville helst inte släppa in henne i bilen, fick ta fram filten i bagaget och skydda bilen från Almas smuts!
Väl hemma fick jag helt enkelt ta fram trädgårdsslangen och spola av henne där ute innan jag fick lotsa in henne i duschen.
Jösses säger jag!

Annars är det inte så mycket nytt förutom att jag ska stiga upp 05.10 imorgon igen....
En ny dag med nya möjligheter


Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

oj, vad hade lilla damen sysslat med på dagis då?? hihi...

tror hon hade haft roligt iaf va..;) tror det börjar vända nu för mig med mitt GI igen.. jag börjarr få dålig andedräkt, hihi men JIPPI vad glad jag blir.. har även huvudvärk och extremt trött.. precis som det var förra gången då jag började min rivstart.. kanske var sockret jag åt i form av paj, vaniljsås m.m hos min mamma för en vecka sedan som dragit ner detta.?? jaja.. nu känns det som jag är på G igen..:) hur känner du dig.??

kram

2009-05-05 @ 20:36:48
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: maria iva ohlsson

kul bild det är bianca petter mor/fars hund en helt vild och tokig bassert. du får ta med dina hundar till mig i sommar så kan de busa med varandra.kram när ska vi dricka vin!!!!!

2009-05-06 @ 10:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0