Picknick i Karlshamn!

Ja det var en underbar eftermiddag på Boön i Karlshamn. Utsikten är ju helt magisk!


Vi var där för att fira Johanna som fyller år idag. Grattis stumpan!


Alma satt och plaskade lite i vattnet


Solen sken och det var så härligt väder. Bella satt och njöt av värmen


Åh hon är ju så vacker! Till och med öronen verkar ju fixa till sig ;)


Sally och Bella kommer verkligen bra överrens, Sally brukar tvätta och pyssla om lilla Bella! Lite krångligt bara att få bra bilder på dem på samma kort...


På vägen hem från Karlshamn så mötte vi upp Julia så nu är vi fulltaliga igen, sååå skönt!

I morgon ska jag vara med på en stor operation (äntligen!) det blir en Mitralis klaff operation (hjärtoperation). Jag skulle tro att det tar ca 4-5 timmar (om allt går väl) så imorgon gäller det att trycka ner en ordentlig frukost för att orka med!

Ha en skön kväll!
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Susanne Olofsson

Hej Anne

Vill bara tacka för en trevlig och avkopplande fredagkväll! Tack! Jättegod mat och som sagt mycket gott vin. Pojkarna somnade gott på väg hem.

Ha det så roligt imorgon och hälsa Petter (om han jobbar.

2009-05-03 @ 21:11:42
Postat av: Mamma Russin

hej gumman...



äntligen är jag mad på blogg banan igen efter en jobbhelg..:)

man hinner ju inte att läsa så mycket när man jobbar ju.. hihi..



spännande att vara med på en operation för dig, själv hade jag inte pallat det.. kräkmagad som jag är..;)



tack vännen för dit pepp ang min vikt kamp.. mätte mig och cm försvinner trots jag har gått upp nästan 1 kilo.. :( men jag tror det beror på att jag inte gör 2an som man bör..:( fast jag har inte ont i magen eller så så det är nog ingen "fara" ...



kramis

2009-05-05 @ 08:47:22
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0